Sayfalar

30 Aralık 2014 Salı

S Haber programcısı Özşengül:
Çok ciddi bir askerî darbe kokusu var havada

Tuğrul Özşengül
Samanyolu Haber (S Haber) televizyonunda yayınlanan ve adını Gezi eylemlerinde kullanılan bir duvar yazısından almış olan “Bağzı Şeyler” programının sunucularından Tuğrul Özşengül, twitter mesajında “Çok ciddi bir askerî darbe kokusu var havada” diye yazdı. Özşengül, @tugrulbey34 adresindeki twitter sayfasında şu mesajları yayınladı:

“Çok ciddi bir askerî darbe kokusu var havada. ‘Ne bu hocam? Temenni mi?’ Hayır, koku alma yeteneği. Allah korusun, kesinlikle istemem. Sadece çok ilginç sinyaller alıyorum, o yüzden böyle bir yorum yaptım. Demokrasiden taviz verilmemeli. Hükümetin, demokrasiyi tesis etmesi lâzım. En büyük iki risk var: Güneydoğu ve çift başlı hükümet. Beni ciddiye almayın, sesli düşünüyorum. Ya da alın, kimin umurunda. Tepki filan almıyorum. Aksine, sanki böyle bir beklenti var gibi insanlarda. Bakın bu da çok enteresan. Neyse, havalar da soğudu vesselâm. Kar ne zaman yağar acaba?”

Tuğrul Özşengül kimdir?

Tuğrul Özşengül, kişisel bloğunda kendi biyografisini şöyle özetliyor:

“1966 yılında Çorum’da doğdum. 1968 yılında babamın görevi nedeniyle İstanbul’a taşındık. 1980 yılında Polis Koleji’ne, 1984 yılında Polis Akademisi’ne girdim.

1989 yılında emniyet hizmetleri sınıfından akademik kadroya geçtim. Arşiv Görevlisi olarak İngiltere Leicester Üniversitesinde Kriminoloji (Suç Bilimi) konusunda lisans üstü çalışmalarımı yaptım. Halen Şükrü Balcı Polis Meslek Yüksek Okulu’nda öğretim görevlisiyim, Sosyoloji ve Devlet Güvenliği dersleri veriyorum.

Özellikle suç sosyolojisi, sahtecilik, suç oranları ve devlet güvenliği konularında araştırma ve çalışmalar yaptım.

Evliyim, üç çocuğum var.

(Radyo Muhabir)

Hiç yorum yok: